Delivery
FRI FRAKT VID ORDER ÖVER 500 SEK
Behöver du hjälp? Kontakta oss
072 394 34 59
THE AGENCIES STOCKHOLM AB 556834-9616 Geometrivägen 3 141 75 Kungens Kurva
Vardagar 0900-1200, 1300-1700
Hur kan vi hjälpa till?
Söker du svar om vår hemsida, produkter eller tjänster? Vi är här för att hjälpa. Vi har samlat en omfattande lista över våra vanligaste frågor. Välj från listan över frågorna nedan eller skicka in dina egna.
Ställ en fråga
Kan jag ändra eller avbryta min beställning?
Order som lämnas på vår hemsida, processas och levereras mycket snabbt; Tyvärr kan vi inte avbryta eller ändra en order. Vi beklagar eventuella besvär detta kan orsaka. Du bör räkna med att paketet levereras inom ca 3-5 arbetsdagar, om du inte har begärt en skyndsam metod för transporten. Maila till info@theagencies.se för att få återbetalning och avbryta er order. Om du har ytterligare frågor eller funderingar , maila oss under "kontakta oss" Och vi kommer gärna att hjälpa dig .
Glömt lösenordet?
För att återställa ditt lösenord klickar du på "Glömt lösenord?" ( högst upp på sidan ). Fyll i din e-postadress och en länk kommer att skickas till din e-postbrevlåda. Använd länken för att återställa lösenordet. Om du har ytterligare frågor eller funderingar, maila oss under "kontakta oss" och vi kommer gärna att hjälpa dig.
Var säljs Ga-de produkterna?
Ga-de säljer produkterna uteslutande via vår webbplats och utvalda butiker och varuhus. Du hittar en översikt över alla länder där ga-de finns tillgängligt under ga-de över hela världen. För ytterligare frågor kontakta oss.
Testar företaget på djur?
På Ga-de kosmetika, är vår högsta prioritet säkerheten för våra konsumenter. Vi använder de senaste framstegen inom icke-animaliska säkerhetstester för att leverera produkter av högsta säkerhet och kvalitet till våra konsumenter. Vi testar inte våra produkter eller ingredienser på djur. Företaget är fortfarande tillägnad eliminering av djurförsök på alla kosmetiska produkter och ingredienser i hela världen. Vi anser att djurförsök inte ska behövas för att validera säkerhet för kosmetiska produkter eller ingredienser.
Problem med att lägga en order online?
Vi beklagar att du har problem med din beställning. Tänk på att om din faktureringsadress inte matchar kreditkortsföretagets register exakt så kommer inte din beställning att skickasas ut. För ytterligare frågor vänligen kontakta oss.
Jag håller på och byter Internetleverantör. Hur gör jag för att börja ta emot erbjudanden på min nya e-postadress?
Om du redan är registrerad medlem kan du enkelt ändra dina personuppgifter på gedecosmetics.com genom att logga in, klicka på "Mitt konto" och följa instruktionerna på skärmen. Om du inte redan är registrerad medlem, rekommenderar vi att du registrerar dig för vårt nyhetsbrev. Du kommer att få specialerbjudanden som fri frakt och andra specialerbjudanden. Och du kommer att vara bland de första att veta om de senaste lanseringarna och nyheterna. Klicka här för att registrera dig.
Hur spårar jag min beställning?
Du kan få ditt spårningsnummer från leveransbekräftelsen. Om du är en registrerad som medlem kan du också kontrollera status för din beställning genom att logga in och besöka din orderhistorik. För ytterligare frågor vänligen kontakta oss och vi kommer gärna att hjälpa dig .
Var kan jag köpa utgångna produkter?
När en produkt utgår och inte längre är tillgänglig finns det tyvärr inget sätt att få eventuella ytterligare enheter. Som konsument själv förstår vi hur tråkigt det kan vara när en favoritprodukt eller nyans inte längre kan erbjudas. Fortsätt att besöka denna hemsida för att läsa om våra senaste erbjudanden. Vi inbjuder dig också att besöka våra utbildade skönhetsrådgivare och de kommer att vara glada att hjälpa dig att välja en alternativ produkt eller nyans. Vi hoppas att du hittar en produkt för att ersätta din gamla favorit snart.
SKICKA
(Tips: de bästa svaren kommer från kortare , single- meningen frågor.)